Vakantie

Het is  eindelijk zover! Ik ben afgestudeerd als Master in de Toegepaste Economische Wetenschappen (een hele boterham!) en begin binnenkort te werken, maar eerst… VAKANTIE!

Deze ochtend, heel heel vroeg, zijn mijn vriend en ikzelf vertrokken naar Scandinavië, voor een hele maand lang! Ja, je leest het goed, wanneer jij deze blogpost leest, zitten wij al op de Duitse autobahn. We gaan rondreizen met een goedgevulde auto doorheen Zweden en Noorwegen, met een tussenstop in Kopenhagen, van vrije kampeerplaatsen in de bossen naar campings en hytter (blokhutjes), van B&B naar vandrarjhem (jeugdherberg) om af te sluiten met een ferry! 

Kortom: relaxen, genieten, ontdekken en wandelen in de prachtige natuur en, niet te vergeten, de hoofdactiviteit: het voortdurend wegslaan van de talloze muggen. Ach, voor zo’n prachtig stukje natuur op onze aardbol kunnen die muggen mij gestolen worden. Nu ja, vraag me er achteraf toch nog maar eens naar. 😉

Wat betekent dit nu voor jullie, mijn lieve bloglezers?

Logischerwijze zal de blog niet geupdate worden gedurende die maand tijd. Sorry!!
Maar ik ben van plan om het helemaal goed te maken, want…

Op 27 augustus bestaat Tarte Hélène 1 jaar!

En dat wil ik uiteraard vieren met mijn bloglezers!

Hoe? Dat is een verrassing! 😉 Maar ik kan je al wel een kleine tip geven: een klein dorpje Gränna in Zweden staat bekend voor een bepaalde lekkere zoetigheid en deze nemen we voor jullie mee! Wat zou het toch zijn? 

Maar voor nu… Tot over een maandje! 😉

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Veel plezier op vakantie Ellen! Geniet ervan!
    En alvast gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag!

    Beantwoorden
    • Heel erg bedankt! Ondertussen is de vakantie voorbij (toch nog een beetje anders gelopen dan verwacht), maar binnenkort blogverjaardag! ^^

      Beantwoorden
  2. Heerlijk! Geniet er van met z’n 2-tjes!

    Beantwoorden
  3. Ik wil je hierbij graag laten weten dat ik je foodblog heb opgenomen in onze foodblog-feed verzameling: ChefinaBox.collected.info. Een realtime overzicht van alle artikelen van alle Nederlandse foodblogs plus een aantal van de leukste Engelstalige. Voor iedereen die net zo van Foodblogs houdt als wij!

    Als je het een fijne pagina vindt zouden we het leuk vinden als je een linkje op je blog plaatst!

    Groetjes en blijf bloggen!

    Steven van Chef in a Box

    Beantwoorden
    • Dat is leuk nieuws, heel erg bedankt! Het is inderdaad een leuke website, ik zal ook eens wat reclame voor jullie maken via twitter. 😉

      Beantwoorden

Geef een reactie

