Wat mag je verwachten van 2012?

Nu we ons al enkele dagen in 2012 bevinden, vond ik het wel een leuk idee om even neer te pennen wat jullie zoal van dit nieuwe jaar mogen verwachten, hier op Tarte Helene

Net zoals in 2011 zal ik heel wat nieuwe gerechtjes uittesten, die ik graag met jullie deel. Ik haal mijn inspiratie (nog steeds) uit kookboeken en -magazines, van het internet en andere foodblogs, uit tv-programma’s of via suggesties van vrienden en familie. Als jullie leuke suggesties hebben, laat maar komen!

Maar uiteraard lukken niet alle gerechtjes van de eerste keer… Wat dachten jullie van een rubriek met ‘Mislukte gerechtjes‘? Het lijkt me wel leuk dat jullie tipsย zouden kunnen geven zodat het de volgende keer beter lukt!

Ook wil ik in 2012 echt reviews schrijven over kookboeken en -magazines, nieuwe (en oude) foodgerelateerde producten, (online) shops, foodevents, enzovoort. Lijkt jullie dat leuk?

Buiten de blog hoop ik ook wat leuke workshopsย te kunnen bijwonen en ideetjes uit te wisselen met andere foodies!

Het is nu wel duidelijk…ย ook 2012 is “all about food”!

Waar kijken jullie naar uit in 2012?

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Klinkt allemaal erg leuk, ben benieuwd wat voor moois je komend jaar post! ๐Ÿ™‚

    Wat betreft mislukkingen: ja, zo’n rubriek heb ik ook, maar ik heb er niet elke keer gebruik van gemaakt als ik weer iets verpest had. Natuurlijk levert het (vaak hilarisch) blogmateriaal op, maar de teleurstelling is soms zo groot.

    Laatst heb ik veel werk gestoken in het maken van een cheesecake in een waterbad, maar de springvorm ging (ondanks vele lagen aluminiumfolie) lek en toen had ik cheesecake-soep…. ๐Ÿ˜ฆ Dat vond ik zo zuur dat ik er niet eens over geblogd heb. Maar eigenlijk is het wel leuk om te doen, leerzaam voor jezelf en voor anderen. ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • Oh wat lief!! Wat je over die mislukkingen zegt, kan ik wel begrijpen. Ik heb het ook al een paar keer meegemaakt dat ik zo dicht bij een perfect eindresultaat zat en dan gebeurt er iets onverwachts… en alles waarvoor je zo je best hebt gedaan: foetsie! Meestal vind ik het dan erg jammer dat ik er niets over kan bloggen, maar om dan te doen alsof alles gelukt is, dan lijkt me ook zo wat gek he. ๐Ÿ˜€ Daarom een apart rubriekje, maar hopelijk zal ik het niet te vaak moeten gebruiken. ๐Ÿ˜‰

      Beantwoorden
  1. Banoffee pie « Tarte Helene

Geef een reactie

