Gezelligheid in de buurt

Als er iets is waar ik gék op ben, is het wel gezelligheid. Op de ene of de andere manier hangt dit vaak samen met… eten!

Elke woensdagochtend is het bij ons in de buurt markt. Oooh, wat hou ik van de talloze kraampjes met ambachtelijke, verse producten, de marktkramers met hun oprechte vriendelijkheid en het geklets van oude bekenden die elkaar wederzien. Telkens we over de markt paraderen, moeten we onze portefeuille goed dicht houden, want ik wil het allemaal!

Vandaag kocht ik enkele extraatjes voor oa mijn ‘bakhobby’: 
grote walnoten, heerlijk geurende kaneelstokjes, ongezouten pistachenoten (moeilijk te vinden), zakje cayenne peper (we like it hot ;)) en een zakje verse nougat als cadeautje!

Gaan jullie ook geregeld naar de markt?

Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Wat een verscheidenheid aan fruit op die eerste foto. Waar is die gemaakt?
    Ik zou daar ook hebberig van worden en alles wel willen kopen.

    Beantwoorden
    • Haha, kan ik begrijpen! Die foto is geen originele foto van mezelf, eerder een sfeerbeeld om je een idee te geven van de markt hier. Ik had jammer genoeg mijn fototoestel niet bij deze ochtend voor een foto van de (bijna even gezellige) markt hier! Ik zou er nochtans eens een gewoonte van moeten maken he. 😉

      Beantwoorden
  2. Om naar zo’n prachtige markt te gaan met veel geweldige producten gaan we inderdaad af te toe even naar België. Zo wie zo, heerlijk om af en toe naar de gigantische supermarkten te gaan. Laat mij daar maar af en toe een paar uurtjes los.

    Beantwoorden

Geef een reactie

